Monday 22 September 2014

صرافی زند 




برخی شرایط و مقررات مهم در صرافی زند
به منظور آشنایی با شرایط صرافی زند و همچنین آگاهی بیشتر قبل از انجام هرگونه معامله ای، چکیده ای از اطلاعات مهم و شرایط این صرافی که در فرم پذیرش مسئولیت نیز به آن اشاره شده است به شرح ذیل ارائه می گردد:


علاقمندان ارسال حواله توسط صرافی زند: ابتدا باید جزو مشتریان ما شده و از ما شمارهٔ مشتری دریافت کنند -
جهت دریافت شمارهٔ مشتری ، تکمیل مدارک جهت احراز هویت و ثبت سوابق الزامیست -
صرافی از انجام حواله مشتریانی که مدارک آنها ناقص می‌باشد معذور می‌باشد -
مشتریان موظفند مشخصات دقیق گیرنده را اعلام کنند و در صورت هر گونه اشتباه از طرف مشتری یا درج نکردن -صحیح اطلاعات گیرنده، کلیه هزینه اصلاحیه تصییح مدارک به عهده مشتری می‌باشد.
صرافی برای ارسال حواله در استفاده از خدمات بانکهای واسط و مؤسسات مالی در هر کشوری به انتخاب خود آزاد- است 
.صرافی زند در رعد یا قبول کلی‌ حوالها اختیار تام دارد




    چنانچه وجه حواله ارزی صادره جهت امور سیاسی، نظامی، انرژی هسته ای، کالاهای دوگانه (مصرفی) و سایر موارد متناقض با قوانین بین المللی باشد، مسئولیت آن به عهده خود مشتری است.
    در صورت برگشت حواله به هر دلیل ( صحیح نبودن اطلاعات حساب گیرنده، قوانین بین المللی پولشویی و قوانین تحریم ایران در حوزه بین الملل ) کارمزد بانکی مربوطه ازمبلغ حواله کسر شده و مابقی وجه حواله مربوطه به مشتری مسترد خواهد شد. مشتریان باید مد نظر داشته باشند که برای مثال اگر دلار از صرافی خریداری کرده باشند پس از کسر هزینه ها از مبلغ اصلی حواله ایشان، به مقدار دلار باقی مانده از صرافی بستانکار می باشند و لذا طبق در خواست مشتری این مبلغ به نرخ روز (همان روزی که دلار به ریال تبدیل میشود) محاسبه شده و به مشتری استرداد می گردد.
    صرافی زند، شرکت سرمایه گذاری و کارگزار (بورس) نمی باشد و فقط به عنوان صرافی، انتقال دهنده ی وجه شماست.

No comments: